سربازان ارتش، فیش‌‌های حقوقی، بوئینگ و ایرباس!

ضمن عرض تسلیت به مناسبت در گذشت سربازان نیروی زمینی ارتش در حادثه ی تصادف اتوبوس چند روز اخیر که واکنش های بسیاری را چه از طرف مسئولین و چه از طرف رسانه ها و مردم در بر داشته است، در این ماه مبارک از خداوند منان طلب آمرزش و علوّ درجات را برای جان باختگان این حادثه ی غم بار نموده و صبر و سعۀ صدر را برای بازماندگانشان خواستاریم.

سربازان ارتش، فیش‌‌های حقوقی، بوئینگ و ایرباس!

هر از گاهی که مردم عزیز کشور ما دچار اتفاقات و حوادثی از این قبیل می شوند رسانه ها و جریان های اپوزسیون خارج از کشور طبق روال دیکته شده همیشه سعی می کنند در این شرایط که احساسات مردم جریحه دار است تقصیر اصلی این قبیل حوادث را که غالبا طبیعی نیز می باشد متوجه اصل نظام و نهاد های انقلابی می کنند؛ این موضع گیری و آدرس غلط دادن جریان های منحرف و مخالف منافع مردم ایران اسلامی امری است طبیعی و اگر غیر از این باشد جای تعجب دارد اما بحث بنده این جاست که چرا برخی از رسانه های داخلی بدون برسی کارشناسی قضیه دنباله ی تحلیل های غیر واقعی دشمنان این مردم و ایران اسلامی را گرفته و موضوع را به یک کشمکش سخیف سیاسی تبدیل می کنند.

واقعیت این است که دولت محترم به خاطر عدم اولویت بندی درست در هزینه کردن بوجه هایی که از بیت المال مردم است زمینه ساز بسیاری از آسیب ها به بندنه جامعه می شود مثلا هزینه کردن برای خردید هواپیماهای پهن پیکر از کمپانی های بوئینگ و ایرباسی که تا همین الان نیز به خاطر تحریم های ظالمانه ای که سیاستمداران سهام دار این قبیل کمپانی ها به کشور عزیزمون تحمیل کردند دچار مشکلات زیادی شدیم که به نظر بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران کار بسیار غلطی است، طبق گزارش های رسمی آمار استفاده مردم کشورمون از حمل و نقل هوایی زیر ۷ درصد است ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که این هواپیماهای مذکور طبق نظر کارشناسان تنها امکان پرواز و فرود در یک فرودگاه کشور را دارند که آن هم فرود گاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

سوال: از آن افراد زیر ۷ درصدی که از حمل و نقل هوایی استفاده می کنند و غالبا هم از متمکنین جامعه هستند چند درصدشان پرواز های بین المللی دارند؟

سوال: آیا بهتر نبود به جای هزینه کردن بوجه ی کشور در این مسیر که بیشتر برای یک ژست سیاسی ست دولت فکری به حال نواگان حمل و نقل عمومی و جاده ها می کرد که شاهد این قبیل اتفاقات نباشیم ؟

بهتر است دولت محترم و خصوصا رسانه های زنجیره ای حامی آن به جای تحلیل های غیر منصفانه و بازی رسانه ای با این ضایعه ی غم بار برای انحراف افکار عمومی از قضیه ی فیش های حقوقی و پوشاندن دیگر خرابکاری های مسئولین فکری به حال وعده هایی که به مردم داده است بکند.

۱ نظر
  1. مسعود

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی