«نزدیک قلّه‌ایم» سمفونی کبیر انقلاب اسلامی

چرا دشمنان خونی مردم ایران، جمهوری اسلامی را قدرتمند و در حال اوج گرفتن می‌دانند و کراراً نیز به انحاء مختلف به آن اقرار می‌کنند و همچنین مدام در شیپور ایران هراسی می‌دمند ولی برخی از همین مردم ایران و حتی برخی از محبین انقلاب اسلامی و مسئولین نظام، جمهوری اسلامی را در حال ضعف یا ناکارآمدی و افول می‌پندارند؟

«نزدیک قلّه‌ایم» سمفونی کبیر انقلاب اسلامی

جواب پیچیده نیست! چون دشمنان ایران برآیند کلی حرکت انقلاب اسلامی و آهنگ قدرت سمفونی عظیم جمهوری اسلامی را می‌شنوند و می‌بینند اما برخی از ما ایرانی‌ها و حتی مذهبی‌ها در برخی اشکالات و نواقص جزئی که البته واقعاً هم وجود دارند گیر می‌کنیم! و درگیر فالش خوانی و مخالف نوازی برخی مسئولین در این سمفونی کبیر هستیم.

کسی که روی کوه است و با گام‌های به ظاهر کوچک اما مستمر، آن را می‌پیماید به خاطر عظمت کوه خود را نمی‌بیند حتی وقتی نزدیک قلّه می‌شود! اما افرادی که از دور شاهد کوه پیمایی وی هستند چه بسا که اوج گرفتن او را بهتر درک کنند! چون در کنار عظمت کوه و سختی مسیر عزم و اوج گرفتن کوهنورد را نیز به خوبی مشاهده می‌کنند.

عبارت کوتاه «نزدیک قلّه‌ایم» دقیق‌ترین توصیف راهبردی سمفونی کبیر انقلاب اسلامی است! فلذا هوشیار باشیم که فالش خوانی خستگان و ساده‌ انگاران و همچنین مخالف نوازی منافقین و... دلسردمان نکند و شیشۀ اکسیر امیدمان را نترکاند و نسبت به آیندۀ روشنی که پیر فرزانۀ ما، خمینی ثانی، امام خامنه‌ای عزیز وعده داده است مرددمان نکند.

۰ نظر
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

پیام خود را بنویسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی